۱۳۸۸ تیر ۲۵, پنجشنبه

عجا یب الحکا یا ت و حقیقت الروایا ت ( 13 )


رحمان کریمی

ــ 79 ــ


مصاحبه اختصاصی صدا و سیمای

« عجایب التصاویر و غرایب التفاسیر »


با :


ترزیدنت تنها نظام مقدس جهان فانی و باقی و درراه



ترزیدنت – تا سئوالات شروع نشده ، برادران بیایند روی پودری که سیمای ما زده اند ، یک نازکه سرخاب هم به دوتا قـُپ ما که فکل کراواتی ها به آن می گویند « گونه » بمالید و بفهمی نفهمی ماتیکی هم روی لب هایمان . مژه ها که ماشاءالله سرمه خدایی دارد . به نور چراغ ها ( منظورش پرژکتورها ست ) نمی شود اعتماد کرد مگر آنکه پشت تریبون سازمان ملل که آنهم نور ربانی بود . قصدم وجیه المنظر کردن خود نیست که از جمله دارایی های من است . می خواهم دل اضداد نظام مقدس و استکبار جهانی را بسوزانم . آنها بخیل اند آقا . دستت را با عسل تا آرنج بکنی توی دهانشان باز بخل می کنند . تمام منابع مملکت را که بگذاری روی میزشان باز به علت وارفتگی و بی نمکی خودشان ، بهت حسادت می کنند . من طی مکاشفات درونی و سربه جیب گریبان نهادن های متمادی واقف بدین امر شده ام که سبب دشمنی آنها با ما شرقی ها ریشه در تیپ شناسی و فیزیولوژی جسمانی دارد و لاغیر. چه می شود کرد ؟ بطور خدا دادگی تیپ ما بخصوص حوزه خاورمیانه خیلی بالاست . فکرش را بکنید ! دریای طلای سیاه زیر پای ماست ، معادن گرانبها زیرپای ماست ، آب های گرم ، بغل دست ماست . خودمان هم که از حیث تیپ تکیم . می خواهید حسادت نکنند ؟ حواسم پرت استکبار جهانی شد . ببینم ، تو چرا پریزیدنت را ترزیدنت گفتی ؟ نکند پشتت به استکبار جهانی و منافقین است . توطئه یی که در کار نیست ؟

خبرنگار ــ خدا نکند ... من مادرزاد حرف اول عنوان شما را نمی توانم تلفظ کنم ، اشکال زبانی دارم .

ترزیدنت ــ خب ! چرا یکی که تـُک زبان نباشد ، پیش ما ارسال نداشتند ؟

خبرنگار ــ چون من تنها ژرنالیست فارسی دان هستم .

ترزیدنت ــ چه فارسی دانی ! حد اقل بگو « زَرزیدنت » که مثل یک پارچه طلای ناب چنان درخششی داریم که هم موجب حقد و حسد رقباست و هم منافقین و ضد انقلاب و بتبع استکبار جهانی .

خبرنگار ــ یا سیدی ِزردیدنت ! ...

ترزیدنت ــ می گویی یا سیدی ، البته من از طرف والده سید هستم و بنابراین « میرزا » حساب می شوم .

خبرنگار ــ یا سیدی یعنی ای آغا و نظر بدان مضمون که می گویید نیست . درهرحال یا سیدی میرزا آغا ِزردیدنت ...

ترزیدنت ــ ببینم ! اصلاً تو چرا رییس جمهور نمی گویی و اینقدر ما را به تِر و ِزر گرفته یی ؟

خبرنگار ــ آغای رییس جمهور ! اگر اجازه بدهید بعد از آنهمه بیانات عالمانه تان ، شروع کنم به سئوال .

ترزیدنت ــ بگو تا بگوییم !

خبرنگار ــ السلام علیکم یا سیدی آغا میرزا ترزیدنت .

ترزیدنت ــ السلام علیکم و رحمت الله و برکاتُ

خبرنگار ــ دراین ایام بخصوص که حال شما ، انشاءالله که بد نیست .

ترزیدنت ــ چرا بد باشد ؟ دیدید و جهانیان به عینه دیدند که چه جور امت همیشه در صحنه به جانبداری ازاین کلب الباب رهبر معظم ، ریختند به خیابان ها و ابراز احساسات افراطی کردند . هم رقبای انتخاباتی من ، بورشدند هم منافقین و سایر رده های ضد انقلاب و هم به الحمدالله استکبار جهانی .

خبرنگار ــ اما یا سیدی ِزرزیدنت ! عکسی در دست بعضی تظاهر کنندگان بود که شباهت چندانی با شما نداشت .

ترزیدنت ــ درست است . اما اگر از مجاری اینترنت و قدرت تصرفی تکنولوژیکی آن به مسئله نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که استکبار جهانی چه آسان می تواند فیلم از مملکت ما بگیرد و درقیافه من دخل و تصرف کند که حتا بر خبرنگار خبره یی چون تو ایجاد شُبهه کند . وقتی می گوییم استکبار جهانی با ما صاف و یکرنگ نمی شود ، مصداق عینی اش همین منحرف کردن افکار عمومی جهان با دخل و تصرف درصدا و تصویر است . امت همیشه در صحنه در شهرها و خیابان ها و کوی وبرزن ها برای رهبر معظم و این کلب درگاهش ، کشته می دهند ، زخمی می شوند ، به زندان می افتند و آنوقت رسانه های استکبار جهانی همصدا با دشمنان نظام مقدس ؛ نعل وارونه می زنند . من دراین گفت وگو ، می خواهم یک حقیقت برملا نشده را برای اولین بار برملا کنم . مطابق مدارک و اسناد معتبر و غیرقابل شک و تردید ، نود و نه درصد از ملت ایران برای من به پای صندوق های رأی آمدند . یک درصد هم که نیامدند یا در بیمارستان ها در حال احتضار بودند یا درازکش سنگ مرده شوی خانه و یا در تابوت عازم قبرستان . اما بزرگواری ، عطوفت و مهربانی ، حس ضعیف نوازی و پرهیز از ایجاد عقده فردی و اجتماعی ، دستورفرمودند که آراء بنام من و حساب نظام مقدس ، بیش از شصت و چهار درصد اعلام نشود . حالا رقبا چون مواجه با پیروزی ما و استقبال بی سابقه امت درصحنه که حتا شب ها هم پشت بام ها به تأیید مان الله اکبر می گویند ؛ دست بالا بلند شده اند که از عقب نیفتند ...

خبرنگار ــ ماشاءالله ، شما آنقدر موجز و خلاصه مطلب را می گویید که وقت ما کفاف آن نمی دهد . با اجازه خودتان آن را حداقل به دو یا سه بخش تقسیم می کنیم .

ترزیدنت ــ به صد بخش هم که تقسیم کنید من حرف دارم و آماده ام .

خبرنگار ــ شنوندگان و بینندگان عزیز صدا و سیمای « عجایب التصاویر و غرایب التفاسیر » بخش دوم این مصاحبه اختصاصی را در اسرع وقت به سمع و بَصَر شما خواهیم رساند . امیدوارم مثل من خسته نشده باشید !

ـــــــــــــــــــــــــــ

ادامه دارد



0 نظرات: